zondag 18 november 2007

Zondagsgevoel

Vandaag in de middag al vroeg de kaarsjes aan, lekkers op tafel, een vriendinnetje die kwam aanwaaien, nieuwe kleertjes, feestketting aan, twee stukjes oranjekoek na de kerkdienst, uren om te vullen met kleuren en tekenen, rode wangen van de kou als je heen en weer fietst, heel veel blokjes om.


Anna had vandaag voor het eerst een chocolade zoentje. Ze heeft er -- echt waar -- 27 minuten over gedaan om hem op te smullen. En dan nog liet ze een stukje staan, want het was "heerlijk, maar genoeg."


Ze wou ook zo graag haar nieuwe jurk voor de camera laten zien, maar kon niet stil genoeg blijven. Ze knuffelt zichzelf "omdat ik mijn jurk zo mooi vind, Mama."


"Toen ik Jannie voor het eerst zag, heb ik haar gevraagd hoe ze heet en of ze mijn vriendin wilde zijn. Ze zei ja. Ze had ook haar knuffel mee en ik ook en toen hebben we maar samen geduimd. Want we waren al vriendinnen."


En nog steeds :-)

Geen opmerkingen: