donderdag 11 januari 2007

Day 8

Anna en Pake zijn weer vrienden

Gisteren gingen mijn ouders even een fles wijn halen, net voordat we zouden gaan eten. Ik had lasagne gemaakt en dan hoort er altijd rood wijn bij, tenminste zo ging het altijd bij ons thuis. Op de allerlaatste moment besloten ze om de meiden mee te nemen. Even eruit.

Het duurde en duurde, Eric kwam thuis en nog steeds geen P&B&M&A. Toen hoorde ik iemand buiten huilen, en dacht oh oh, er is iets misgegaan. Het was Pake met Anna, die voor het eerst in haar leventje een totale meltdown bij de AH heeft gehad. Voluit op de grond liggen schreeuwen en schoppen en huilen omdat ze haar zin niet kreeg. Pake heeft haar opgepakt, onder zijn arm gestopt en is zo de winkel uitgelopen met haar (zij de hele tijd gillend: STOMME PAKE!) En toen naar huis gereden, haar naar binnen gebracht, en terug naar de winkel voor Mirthe en Beppe. Dat duurde ook lang, maar gelukkig, want Anna had een heel verhaal over wat er was gebeurd en was duidelijk beduusd dat Pake deed wat hij zei dat hij zou doen, als ze niet ophield: naar huis brengen. En de lasagne was een beetje uitgedroogd, maar uiteindelijk zaten we allemaal aan tafel, excuses werden aangeboden (ook van Pake, die zei: We hadden haar niet moeten meenemen, teveel prikkels) en we sloten de dag best vrolijk af. Allebei de meiden lagen in bed om 19.30. Dat voor mij is al een feest.

Vandaag was ze een engeltje. We gingen 's ochtends boodschappen doen, Anna en Pake en ik, en hebben de plaats des heils weer 'veilig' gemaakt.


3 opmerkingen:

Bedzz zei

Weet je wat ik me nou altijd afvraag...

Waarom gebeurd dit ALTIJD bij de Albert Heijn???

Serieus Susan hahahaha ik heb hier al een keer over geschreven toen ik mijn eerste AH drama mee heb gemaakt en toen ik het met mijn 2e kind nog een keer mee moest maken bij de AH wist ik het zeker...het ligt aan de winkel!!

Susan zei

Volgens mij ligt het aan die verdomde hamsters, die maken die arme kindertjes echt helemaal GEK!

Anoniem zei

Precies hoe je om moet gaan met een gillende 2-jarige.... omdat ze vandaag een engeltje was betekent het dat ze het zelf dus ook goed weet.... de kleine slimmerikken.
Handig voor jou als ze hier genoeg van geleerd heeft om het niet nog eens te doen.

Je foto's zien er gezellig uit!

Groetjes Angelique