dinsdag 30 januari 2007

Day 27

Gisteren werd ik 39, de laatste jarige in een hele drukke verjaardagmaand (een echtgenoot, een broer, een oom, nog een broer, een dochter, een tante, een nichtje, nog een tante, een oudtante en dan ik :-) 's Avonds deden we lekker burgerlijk en hadden we de buren en wat familie op de koffie, deze keer met oranjekoek erbij! Het was een leuke dag, alhoewel een beetje te druk voor mij. Toen ik naar bed ging kreeg ik een migraine aanval en ik heb wakker gelegen tot bijna 03.00.

Vandaag vingen mijn ouders Mirthe en Anna op en kon ik nog twee uurtjes bijslapen. Daarna zijn ze richting Sneek gegaan en heb ik de kinderen 's middags naar school gebracht. Twee uurtjes voor mezelf, ik heb lekker rondgesnuffeld op Marktplaats. Met een kopje koffie erbij en een stuk verjaardagstaart.

O en 's middags is Mirthe met haar nieuwe fiets naar school gefietst -- jeetje mina, ik voel me nu tien jaar ouder (en ik vond 39 al zo oud!) Opstappen ging net en afstappen verzorgde elke keer een hartanval (voor mama en de rest van het verkeer) dus ik denk we dat we nog een paar maandjes wachten. Dat is niet erg, want het is tenslotte een verjaardagscadeau :-) Maar wat was ze trots! En de leukste was: "Dat ik mijn fiets aan juf Elisabeth mocht laten zien en ze vond het ook mooi!"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd meid!

Ik heb je mailadres opgeschreven dus je kunt het hier weg halen als je wilt...

Bedankt!

Bedzz zei

Alsnog gefeliciteerd Suus!
39 alweer...sjeeminee! En ik altijd maar denken dat je jonger bent dan mij hahaha!
Ik geniet de laatste tijd echt weer zo enorm van je verhalen en foto's. Het lijkt wel of de verhuizing nog meer warmte in jullie huis heeft gebracht.
Ik geniet in ieder geval met volle teug, je weet echt een geweldig mooi voorbeeld van een perfect familieleven neer te zetten die ik zeer bewonder en waar ik zelf naar streef!