zondag 28 januari 2007

Day 25

Gisteren zijn mijn ouders bij mijn moeders hartsvriendin, Limke, geweest -- na haar emigratie stuurde ze foto's op naar Limke en die bewaarde ze allemaal in een mapje, met kaarten enzo. Dat mapje gaf ze gisteren aan mijn moeder -- zo gaaf om al die oude foto's te zien, al onze geboortekaartjes (die van mijn broers had ik nog nooit gezien!) en mijn moeder als jonge vrouw...

De eerste foto is van mijn moeder en haar pasgeboren zusje, Wilma -- de geboortelepel rechts van mijn moeders hoofd hangt bij ons thuis, en gaat van Siebregje naar Jannesje naar Siebregje naar Jannesje... Ik ben dus het Siebregje (Susan) in de rij maar heb nog geen Jannesje, dus ik kan de lepel nog niet claimen :-)

De tweede foto is ook van mijn moeder en Wilma. Wat heeft mijn moeder een leuk jurkje aan :-)

En de derde foto is van mij, met mijn moeder -- ik was daar 8 of 9 maanden.




Geen opmerkingen: