woensdag 1 november 2006


Herfstkrans 2006.

We zijn bezig in de hal (en de woonkamer/keuken, maar dat wordt grotendeels gedaan voor ons) en ik kan wel wat advies gebruiken. De trap die we hebben is op zich wel mooi, mooi donker hout, mooi open. Ik wilde het eerst wit of creme schilderen, maar Mariette, op bezoek, zei dat dat echt echt ECHT niet kon, dus nu heb ik mijn twijfels :0) Ik denk de trap gewoon laten voor wat het is en dan een mooi kleur uitzoeken voor de muren en plinten enzo. Ik dacht zelf aan een blauw/grijs voor de muren maar misschien wordt dat te donker? In de woonkamer gaan we ws de Stockholm gordijnen van IKEA hangen, maar de blauw/grijs/gebroken wit variant, niet die met groen en rood enzo. Dus ik dacht dezelfde blauw als in the gordijnen, in de hal. De rest van de muren worden ook gewoon gebroken wit, of creme -- heel rustig, een beetje zoals het nu is. Boven wordt helemaal bont, alle kamers krijgen een kleur, dat hadden we in het oude huis ook zo gedaan.

Wat denken jullie, kan ik een kleur in de hal gebruiken? Of moet dat ook wit blijven, om wat meer "ruimte" te creeren (ik vind persoonlijk dat de hal ruim genoeg is, en dat je geen ruimte meer hoeft te creeren, ook al is het alleen maar visuele ruimte.)
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sanne, lastig he?!
Maar het is JOUW huis en dat verf je hoe jij het mooi vindt! (
En als het er echt niet uitziet, verf je het de dag erna gewoon opnieuw... hebben wij ook weleens gedaan, in de hal... die leek ineens heel erg roze...beetje de foute tex. Ach ja, dan nog maar een avondje extra verven of anders ben je er binnen een week ook helemaal aan gewend).

Succes ermee, groetjes Angelique

Fleur zei

Ja Susan lekker doen wat jij mooi vindt! En witte trap kan best. Anders doe je er daarna nog van die halve maandjes overheen van vloerbedekking of alluninium (hebben wij; groene trap en hal en alluminium op de treden. Ehm.... je moet het zien....).

Gewoon lekker doen. En wat dat behang af peuteren betreft.... toch maar zo'n stoom machine huren voor een dagje? Heb je al je ruimtes 'in één keer' helemaal kaal!
Succes hoor,maar ook veel plezier. Heerlijk om je huis zo te maken dat jij je er helemaal prettig voelt.