zaterdag 4 november 2006

Gisteren en vandaag wat grieperig, hoop niet dat het doorzet want Eric zit maandag t/m woensdag in een hutje op de hei voor de OR, dus ben ik alleenstaande mama begin volgende week. Liever geen griep dan.

Gelukkig had ik donderdag nog wat dingen gehaald bij de boekhandel, o.a. Vrouw in de schaduw van Dorinde van Oort. Heb een paar keer op bed kunnen liggen, kopje thee erbij, heerlijk lezen. Dan is het niet zo erg om ziek te zijn.

Het boek is uit en ik word morgen vast wat beter. Kan ik tussen de bedrijven door het nog een keer doorspitsen. Echt een aanrader (maar ik hou van dat soort boek, jullie ook?)

Ook nog een voorzichtig begin gemaakt met 5 december plannen. En de stucadoors komen ws in de derde week van november -- hopelijk is alles een beetje klaar/schoon voor Sinterklaas.

Het schiet ook op in de hal, Eric is ook begonnen met afkrabben van behang. Voordat de Sint in Nederland is, willen we daar in de hal hebben geschilderd, al is het alleen de muren en de lambrisering. De deuren willen we later doen, misschien een andere deur naar de kamer (met kleine glazen raampjes, vind dat altijd zo mooi.)

Nou het is een post over alles en niks, maar weten jullie iig dat ik er nog ben :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier ook al voorzichtige 5 december plannen. Het zou fijn zijn als de jongens wat duidelijker waren over wat ze nou écht het allerliefste willen... maar tot nu toe is dat tussen ghen en Sint. We'll see...

Ben je niet meer ziek?

Anoniem zei

Hoi Sanne,
hopelijk heeft de griep niet doorgezet?
Eerste dagje alleen alweer voorbij...
Klus ze en alvast veel plezier met de sint-voorbereidingen, toch altijd een bijzondere tijd.

Groetjes Angelique