donderdag 20 november 2008

Briefwisseling






4 opmerkingen:

Anoniem zei

:-)

Zo leuk hoe ze de woorden fout schrijft (doet Jorn ook), ze schrijft wel echt een stuk netter dan Jorn (dit kan ik tenminste lezen).

Hier nog geen briefwisseling, moet ik toch maar eens gaan stimuleren!

Volgen jullie het sinterklaasjournaal? Vandaag waren er 'zomaar opeens' rode ballonnen in onze tuin gewaaid toen ze uit school kwamen. Jorn en Lisan waren helemaal blij en enthousiast, die geven ze nu, via de schoen, terug aan de ballonnenpiet. Zo simpel (ballonnen opblazen en in de tuin leggen) maar zoveel plezier, wellicht een tip voor jouw enthousiaste sintfans?

Groetjes Angelique

Anoniem zei

Lieve Susan.

Wil jij mijn nieuwe mama worden?

Liefs,
Klasina.


PS. Dan heb ik er ook meteen 2 keileuke zusjes erbij!

Susan zei

Ik zou het een hele eer vinden, Klaasje :-) (En dan heb ik een keileuk kleinkind erbij!)

Angelique, we hadden de ballonen-aflevering toevallig gemist (al had ik er wel over gelezen hier en daar) maar nu gelukkig met de weekoverzicht ingehaald. Morgen misschien ballonnen ook bij ons in de tuin :-)

Anoniem zei

oh wat schattig!!