woensdag 28 februari 2007

Blij dat ik blog...

...en dat ik vriendinnen heb die ook bloggen!

Vandaag was de tweede dag van Mirthes "geen-televisie-kijken" straf (maandag had ze een vriendinnetje te spelen en ze hebben mijn makeup tasje gevonden en zich van top tot teen uitgeleefd.)

Gisteren ging goed, maar vandaag was een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dag. Vooral voor mij. Ik heb mijn uurtje van 17.00 tot 18.00 echt nodig, dat uurtje dat ze Ned3 kijken. (Of is het Ned1 nog steeds?)

Opeens dacht ik aan Fleurs blogje over Jip en Janneke en Takkie -- natuurlijk, een luistercd! Die hebben wij ook!

Dus het Winterluisterboek gedraaid, er werd mooi met blokken gespeeld, en ik kon rustig mijn gang gaan in de keuken.

Dank je wel, Fleur! Dat had ik echt nodig :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Sanne, die straf heb ik volgens mij maar 1 of 2 keer gebruikt... ook teveel 'straf' voor mij (tv kijkende kids tijdens het koken is handiger dan knutselende).
Bij ons bij de bibliotheek hebben ze (ontdekte ik laatst) ook diverse luisterCD's, Jorn is er helemaal weg van, vooral de verhalen over kinderderen die naar school gaan (verhalen van Carry Slee en Dagmar Stam). Heerlijk lekker relaxed kleuren of met blokken bouwen (en staren) met een Cd op de achtergrond, echt een aanrader.

Fleur zei

Ha super Susan! Leuk he, al die kleine (en soms wat grotere) inkijkjes in elkaars leven. Heb er ook al veel zowel praktisch als 'emotionele' steun uit gehaald.

Ennuh, hoe lang duurt de geen-tv-kijken straf nog?

Francine zei

HEEL veel plezier op terschelling!!!