donderdag 1 maart 2007

Morgen voor een paar dagen naar Terschelling. Heb er zin in, maar moet nu echt alles gaan inpakken.

Fototoestel niet vergeten.

Als we terug zijn, begint het echte leven weer -- Eric heeft een nieuwe klus (werkt in de IT-detachering) in Utrecht, dus weer vroeg (05.30) opstaan en laat thuis (18.00) -- we waren de laatste paar maanden verwend met de klussen in Groningen en Assen.

Mirthe weer naar school -- en we gaan beginnen met een soort strippenkaart voor TV-kijken -- dat ze per week 10 strippen krijgt, dus 5 uur in totaal. Haar geen-televisie-kijken straf was maar voor twee dagen, en de tweede dag was wel lang, maar het heeft haar goed geholpen denk ik. Speelt weer met dingen waar ze al maanden niet naar kijkt. Hopelijk kiest ze haar programma's dan beter, gooit ze haar uurtjes niet weg. En we gaan zaterdag een filmavond maken, mogen ze ook wat later opblijven. Filmavond telt niet mee voor de strippenkaart.

En Anna en ik starten weer met muziekles, op de maandagochtend. Het zou in januari beginnen, maar er waren niet genoeg deelnemers. Nu wel dus we gaan weer zingend en dansend de week in.

De laatste paar dagen ben ik ook aan het opruimen begonnen, beetje voorjaarschoonmaakgevoel. Ik ga dat proberen door te zetten, ook 's avonds. En Pasen komt eraan, daar moet ik nog wat voor knutselen.

Dus -- het wordt drukker! En ik kom misschien wat minder vaak onder de appelboom zitten, maar ik ga geen 'pauze' doen. Misschien moet ik ook een strippenkaart hebben, voor bloggen en surfen!

Nou... tot zondag dan!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Terwijl je op de wadden zit heb ik de links (én leuke foto's op je blog bekeken.
Neem ook eens een kijkje op www.pinka.nl
Leuk voor de kinderkamer!

Groetjes,

Karin

Fleur zei

En???? Hoe was 't?
Lekkere 'nieuwe' maandagochtend. Heerlijk weer samen met Anna wat doen. Geniet ervan!