dinsdag 16 mei 2006

Two new links, Kiddley and Tussen Gras en Koeien.

While waiting for our own camera to be fixed (and we're not sure yet if we'll fix it or buy a new one, depends on how much fixing it costs) I've borrowed a digital camera from my father-in-law, so there should be new photos sometime this week.

Mirthe's birthday is coming up (June 9) and having learned my lesson at Easter, I'm going to be starting a little earlier with the birthday crafting. I might not be online that much. Depends on how much procrastinating goes on.

After Mirthe's birthday we'll start with packing, I've reserved five weeks for that -- is that reasonable? The last time we moved we owned almost nothing (seriously) and it took about three trips with the Astra stationwagon and we were done.

Also, we'd like to take our apple tree with us -- we're moving around the 15th of July, is that a crazy time to transplant a tree? Does anybody have any advice on how we should do this? I know we could just buy a new one, but the one we have has a lot of sentimental value :-)

Okay, I'm going to kick some kinderbutt back in bed.

4 opmerkingen:

Bedzz zei

Hey hey :)

Je kunt je appelboom wel verhuizen hoor :) http://www.neerlandstuin.nl/algemeen/verplant.html daar kun je er meer over lezen. Er zijn ook bedrijven die dat doen.

En 5 weken voor het pakken moet ruim genoeg zijn. Onze verhuizing van vorig jaar hebben wij in 2 weken alles ingepakt en gesorteerd en echt alles wat er niet meer nodig hadden weggegooid. Wat is dat een heerlijk gevoel zeg als je dan je nieuwe huis betrekt.

Ik wens je heel heel heel veel succes met inpakken :-) ik heb er zelf echt een hekel aan hahaha!

Unknown zei

Hallo!!!
Sorry dat ik zo opeens hier benen kom, maar ik was van een blog naar die ander en opeens kom ik in de nederlanse taal, ik von het grapeg,
Dus je kan zien dat ik nog niet zoo goet kent de wereld blogger, (En ook niet de scrijving vaan de nederlanse taal, sorry)
En ook jamer dat ik engels niet zoo goed kent...
Maar, veel groetjes...

Susan zei

Wat een leuke blog heb jij, Nadia! Erg jammer dat ik al mijn spaans kwijt ben. Ik heb wel een schoonzus die alleen Spaans spreekt en leest, dus misschien kan zij voor mij vertalen :-)

En dank je wel Bedzie :-) voor de link, ik ga hem straks bekijken. Ik vind inpakken juist leuk, omdat je dan zoveel opruimt en je kan wel zien wat je gedaan hebt (in tegenstelling tot schoonmaken, dat na een half uur geen resultaat meer toont :-)

Extra veel knuffels voor jullie, vooral je meisje, na wat erb gisteren is gebeurd.

Anoniem zei

Hee onze jongen (stijn) is ook van 9 juni! Hij wordt vier dit jaar dus een hele bijzondere verjaardag. Gelukkgi mag ik de cadeautjes gewoon kopen maar ik wordt wel ieder jaar geacht een verjaardagstaart te knutselen...