maandag 25 februari 2008

Loobylu is terug! En net op tijd voor de lente/krokusvakantie, met deze link: toilet paper roll seed pots.

Vandaag is mijn eerste vakantiedag als moeder-van-twee-schoolgaande-kinderen en het is wel heel erg wennen. Er was veel stressen, vooral 's ochtends, toen er boodschappen gedaan moest worden -- iets dat ik al maanden in mijn eentje of hooguit met Anna doe. Ben dan ook de helft vergeten van wat ik nodig had. En ik moest ze omkopen met een Smurfin. (Stond wel in de planning voor deze week maar ik hoopte het nog even te rekken...niet dus.)

's Middags was Anna wezen spelen bij een gymvriendinnetje en kwam een van Mirthes vriendinnen hier bij ons spelen. Toen was de stress een beetje voorbij en kon ik genieten van die twee tuinierende dames. Zonnebloemen en papavers, we zullen zien wat er naar boven komt. De bakjes en zaadjes zijn van de Hema. De tp-rollen hebben we uit het papierprullenbak gevist -- en net op tijd keek ik naar het kalendar, en ja, ook het oud papier moest vandaag netjes aan de kant staan. Dat was weer stressen maar we hebben het gehaald, en nu is ons huis eindelijk verlost van al het Sinterklaas/verjaardagspapier.





Geen opmerkingen: