vrijdag 8 februari 2008

Mirthe heeft een nieuwe hobby, sinds de kerst -- postzegels verzamelen. Iets wat haar papa vroeger ook deed, en hij heeft haar het meest aangemoedigd -- maar ik heb ook enveloppen vol van alles en nog wat, ik vond het knippen en opsparen altijd zo leuk, niet zo zeer het weken en drogen en platten en in de map zetten. Nu heeft Mirthe een eigen map, en ze vindt het weken erg leuk -- ik zorg dat alles goed droog en plat wordt en dan zet zij alles netjes in de map.

Van Oom Piet heeft ze een hele doos vol met postzegels, heel veel vanuit Denemarken (waar Tante Birgit is geboren en opgegroeid, dus van familie) en deze ronde Deense postzegel is haar grootste schat.



Natuurlijk wil Anna meedoen en snapt ze niet waarom ze nog een paar jaar moet wachten voordat ze een eigen mapje krijgt, Maar we moeten eerst een voorraad weer opbouwen, dus als jullie meelezers wat postzegels hebben liggen, nu weten jullie wel waar ze zeer welkom zijn!

2 opmerkingen:

jojoco zei

Wat leuk voor Mirthe, zo'n hobby! Ik zal mijn postzegels bewaren!

Susan zei

He we zitten tegelijk op elkaars blogjes te reageren :-)

Postzegels zijn altijd welkom!