dinsdag 22 januari 2008

Anna wilde koekjes weer trakteren -- deze keer heb ik de recept uit de kerst-Margriet gebruikt, de koekjes zijn niet zo zoet/boterig en dat is fijn met al die glazuur en roze suiker en mooie versiertjes :-) In de middag, toen Mirthe en Anna weer op school zaten, heb ik eerst een uur geholpen met spelletjesmiddag (kleine bofkont had echt een leuke dag op school op haar verjaardag!) en dan eenmaal thuis nog een kopje thee en heb ik ongeveer 57 foto's gemaakt van de drie overgebleven koekjes. En een beetje gespeeld met het theeserviesje. Heel klein beetje he. Niet dat ik hem zo mooi vind dat ik eigenlijk mijn eigen rood-met-witte-stippen-theeserviesje zou willen hebben. O nee.






Aan het einde van de middag kwam de zon tevoorschijn. Zo! Dat was even schrikken! Was vergeten hoe de zon zo een mooie schaduwen kan maken :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een prachtige koekjes, bijna zonde om op te eten! Maar waarschijnlijk ook weer te lekker om te laten liggen hihi.

En is dat het thee-serviesje van de Hema..? *kwijl*