zondag 27 januari 2008

Anna gaf als bedankje aan haar gasten een boek, Prinsessen en hun Kleren, waarin je een heleboel kleertjes kunt vinden en twee prinsessen, en een heel klein beetje verhaal. En nadat je alle jurken en schoentjes en kroontjes eruit hebt gedrukt, blijft er niet veel over van het boek, maar dit terzijde. De meiden vinden het geweldig, dat tutten en combineren met van alles. Er is ook een template waar je je eigen kleertjeskunt ontwerpen, dat ga ik van de week regelen. Bij de drukker hier in het dorp laten copieeren op karton en dan lekker kleuren en knippen, en misschien wat glitter. Ja, wel glitter. Dat is lang geleden en we zitten alle drie een beetje in een winterdip :-)

Natuurlijk was er ook een boek voor Mirthe, ook al was ze niet op het feestje, en vandaag na de kerkdienst hebben ze wel een uur lang gespeeld met de prinsessen en hun kleren.





2 opmerkingen:

jojoco zei

Wat gezellig, zo'n feestje! Joost had het Lotte ook al beloofd, maar ik wist nog niet of het wel handig was, Isa begon pas met 5 jaar. Maar als ik dit zo zie, krijgt Lotte vast ook een leuk feestje.

Die boeken herken ik ook. Ik had de fee-versie in huis gehaald toen Isa ziek was, als afwisseling van het slapen op de bank en het tv kijken....

Anoniem zei

Gezellig! En slim om het onder schooltijd te doen.

Tja, dit zijn denk ik van die dingen die tweede kinderen gewoon eerder doen, omdat ze het zien en kennen. Lisan gaat ook oudoppaskindjes uitnodigen, Jorn had zijn eerste feestje pas toen hij 6 werd.