zondag 4 juni 2006

Morgen zendt de KRO mijn lievelingsfilm uit: Fly Away Home, om 10.00. Beetje rare tijd om een film to bekijken, maar als je je ooit afvroeg wat Susans lievelingsfilm is (en waarom) dan moet je maar eens kijken :-)

Het liedje 10,000 Miles bij Mary Chapin Carpenter is het openings- en eindigingslied van de film. Het was dit liedje dat ik erover schreef in mijn post van 10 mei 2006. Als ik die draai dan denk ik meteen aan die film. Het was al een superfilm voor mij, toen ik nog in de VS woonde. Maar na de geboorte van Anna heeft het nog meer betekenis gekregen.

Zij is mijn kleine gans met een gebroken vleugel, mijn vechtertje die het wel haalt, en op eigen kracht. En ik moet haar, net als Amy, leren loslaten.

05/06/06, 10.00, Ned3. Zorg voor voldoende zakdoekjes!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb tot grote hilariteit van man en zoonlief gebruld gisterochtend. gelukkig vond S5tijn het ook wel interessant al verstond hij er geen moer van!

Susan zei

Ik heb (om het plagen te vermijden :-) op mijn slaapkamer gekeken -- wasjes opgevouwd enzo. Lekker rustig. Af en toe een kind die langs kwam en een poosje bleef kijken (Mirthe vindt het ook een leuke film, al snapt ze er net zoeveel als Stijn -- en al helemaal niet waarom mama altijd huilen moet :-)

Heee, en hoe was jouw 9 juni? Ook een leuke dag gehad? En mag je zoon al beginnen op school? Mirthe moest tot na de grote vakantie wachten, junikindjes mogen hier niet meteen beginnen als ze vier worden.