woensdag 14 juni 2006

Mirthes verjaardagboek is Marlies Visser's De Bloemenprinses (heel erg bedankt voor de tip, Mijk!) en is een megahit. Alsof het persoonlijk geschreven voor Mirthe was. Anna vindt het ook erg mooi en zit zelfs helemaal stil als wij 's avonds op het grote bed het boek voorlezen, wel drie keer, want het is niet al te lang, en na elke keer moeten we de jurkjes bewonderen en zeggen welke wij de mooiste vinden. En met welke schoenen. En welke prinses we willen zijn...

Ik ben altijd de Wolkenprinses, maar dan wel met een andere jurk want ik kan niet zo goed tegen wol :-)

ISBN 90-443-1331-2 en maar 13,50 euri.

2 opmerkingen:

Fleur zei

Prachtige foto's Susan! En wat heerlijk he om je grote meid zo te zien stralen en dat ze het ook nog weet te verwoorden. Zijn ook altijd mijn mooie momenten! Fiene stond vanmorgen vrolijk op en dat zie je aan haar snoetje (en dat ze dan altijd zin heeft in een vrolijk cd'tje als ze benenden komt). En dat boek...... ik ga meteen kijken of ze het hier hebben in de boekhandel, het klinkt namelijk als een fantastisch boek.

Anoniem zei

Mooi he dat boek. Ik wilde er meteen ook van gaan plakken en scheuren!