zaterdag 22 december 2007




Het was moeilijk om een traktatie te verzinnen die niet te kerstachtig was, en niet te veel tijd vroeg, want ik had die niet. Anna, in tegenstelling tot Mirthe, probeerde na 5 december de Kerstman naar binnen te slepen (lukte niet, maar ze deed wel een poging.) Ik besloot dat ze even Kerstvrouw mocht spelen, zolang ze niet te rood/groen deed. Dus we pakten kleine cadeautjes (doosje kleurpotloden van de Hema, dank je wel Francine voor het idee) mooi in, schreven kerstkaarten, en deden er een zuurstokje bij. Met lintje. Want dat hoort zo, aldus de Kerstvrouw.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

MMMMM, die taartjes zien er lekker uit!
wat een leuk, een peuterdiploma.

Begint Anna meteen na de kerstvakantie op de basisschool?

Wel wennen lijkt me, echt afscheid van de peutertijd en de tijd overdag samen.... *zucht* drukt me met de neus op het feit dat dat bij ons ook niet meer zo ver weg is, tot nu toe heb ik er wel zin in, (iets nieuws), maar ook zo jammer, het afsluiten van een periode (gelukkig hebben we tegenwoordig nog heel veel foto's)

Hele gezellige feestdagen, groetjes Angelique

Fleur zei

O jee, dat gaat wel heel hard dan ineens?! Zo helemaal echt een afscheid en dan strakjes een nieuw begin. O o o o o o, je kleine grote lieve Anna, die je het liefst nog lang bij je had gehad om veel me te tuttelen.
Maar weet je Susan, ik merk dat er nu mijn jongste ook al een tijdje naar school gaat er ook een extra dimensie bij komt. Ook daar zitten hele leuke aspecten aan die je eerst niet had. Ik kan je niet vertellen hoe mijn hart overstroomde bij het zien van Merel als kerstengeltje op haar kerstviering en in volle overtuiging enorm mee zingt met alle liedjes. Echt, het is dat de zaal vol zat met papa's en mama's, maar ik had het liefst heel hard gehuild van vertedering en geroepen hoe blij en trots ik op haar ben.
En gelukkig zijn ze ook best nog wel veel thuis en heb ik in iedergeval (nog) meer energie om er steeds iets gezelligs van te maken.
Geniet nog van haar in de vakantie en geniet ook van haar gang naar 'groot' worden. Want ook daar hebben ze recht op.
Lieve groetjes voor jou en je gezin!

elianne zei

ja die kleine meiden...
succes na de vakantie!

Susan zei

Jullie ook, Elianne!