vrijdag 8 juni 2007

Jarig Op School

Morgen is Mirthe jarig, maar ze vierde het vandaag al op school. Met haar nieuwe feestjurk (van H&M online, dank je wel Jolanda voor de tip, want ik kon niks vinden hier in het dorp :-) fietste ze op haar nieuwe Pake fiets, ze zweefde zo'n 30 cm boven de weg leek het. Mamas fiets was ook volgeladen met van alles -- schooltassen, boodschappentassen, en natuurlijk de trakatiedoos. Op school leren ze over kriebelbeestjes en Mirthe wilde die thema ook in haar traktatie zien. Het werd een libelle, al had het veel weg van een vlinder soms :-) Ze waren supermakkelijk om te maken en omdat ik een keer op tijd begon, waren ze ook op tijd af. Gisteravond hoefde ik alleen de zakjes te vullen en 'Mirthe 6 jaar!' wel 30 keer te schrijven.





4 opmerkingen:

Fleur zei

Sanne, wat ben je toch een bijzonder geweldige creatieve lieve moeder (en vrouw!).
Ik wou dat ik bij Mirthe in de klas zat!

Susan zei

Hihi, en ik wou dat ik op Fienes feestje kon komen, en een stuk van die vlindertaart proeven...

Trouwens alsnog gefeliciteerd met je eigen verjaardag!

Anoniem zei

Sanne,prachtig en creatief!!!!

(en stiekum ben ik een beetje blij dat ze bij Jorn alleen een eenvoudig koekje mogen trakteren, jij bent echt superijverig geweest! Ontbreekt mij nu even de energie voor. En de zin in ontbreekt ook.... shame on me)

Anoniem zei

Beautiful butterflies! And Mirthe looks so proud of her new bike :) Wow! Gefeliciteerd to you all!