zaterdag 9 juni 2007

5 opmerkingen:

klasina zei

Gefelicteerd !!

En wat ziet alles er mooi uit, van Mirthe tot de traktatie tot de nieuwe fiets tot de kado's en tot haar prachtige jurk en haar mooie ketting en haar zusje...alles!

En mag ik vragen waar je die schitterende pakpapiertjes koopt? Die blauwe met glinsterdingetjes bijvoorbeeld, en de rood met witte stipjes, en het transparante papier met witte bolletjes die om Nova haar kadootjes heen zaten over het ook al zo mooie gele en roze papier heen...ze zijn allemaal zooooo mooi, maar waar kan ik ze kopen?

-xxx-

Ps. ik ben in staat en bestel ook alvast zo'n jurke voor Nova, maar das overdreven denk ik he? ;-)

Susan zei

Blauwe glinsterdingetjes komt van de Hema, net als rood/roze-met-witte-stippen. Het papier met bolletjes kan je bij de Blokker kopen -- groen, roze, geel en blauw maar blauw is er niet altijd. Het papier met de matroeskas heb ik ook van de Blokker en is een nieuwe favorit -- moet eigenlijk nog een vooraadje gaan halen :-) Ik ben gek op inpakpapier, als kind al -- was thuis degene die alles inpakte, zelfs voor de Kerst, al vanaf mijn 12de. Ik las vorig jaar over een mevrouw die Sinterklaaspapier verzamelt, ze had duizenden verschillende papiertjes. Ik dacht, dat is ook iets voor mij! (Maar ik ben al zoveel verzamelingen begonnen, ik kan niet nog een aan :-) Zo heb ik een stukje van alle papiertjes van de kraamkado's bewaard, van zowel Mirthe als Anna. En boven op de logeerkamer heb ik ongeveer 30 verschillende papiertjes om in te pakken. Ben gewoon gek op mooi papier :-) (Of ik ben gewoon gek, dat kan ook, hihi)

En zo'n jurkje voor Nova is toch mooi om in de kast te hangen, voor later? Een meisje kan nooit genoeg jurkjes hebben!

klasina zei

Dank dank, ik ga binnenkort op pakpapiertjesjacht! Vind het ook prachtig, dus mij hoor je niet zeggen dat je gek bent....dat zou dan betekenen dat ik óók gek ben, stel je voor, tssssk ;-) Nu heb je een hele uitleg gedaan over welk papier waar maar ik mis nog eentje hahaha, het transparante folie met witte bolletjes, dat had je óver het gele en roze papier heen gedaan in Nova's kadomand, weet je wat ik bedoel?), dat vond ik zoooo mooi staan !!

Ik ben op de site van H&M geweest, en nu heb ik intussen wel steeds nieuwe stukjes gevonden op de site (wat een doolhof) maar ik zie het jurkje nergens staan? Wel andere keileuke jurkjes (patchwork-like enzo, smelt) maar niets rood met witte stippen :-(

Susan zei

Ja, dat bolletjes-folie komt samen met het zijdevloeipapier op een rol. Was ook niet zo duidelijk van mij :-) Welke kleur wil je hebben? Neem ik een paar extra rollen mee, en de volgende keer dat je in het Noorden ben (of ik in het Zuiden) dan ben je weer voorzien!

En ik zag dat jurkje ook niet -- soms is het niet op vooraad en dan halen ze het van de site -- over een week ofzo staat ie weer op. Onder Kinderen, Meisjes, Jurken.

klasina zei

Oooh, ja nu ik het nog eens overlees snap ik het inderdaad *uch* Blokker dus, aaaah maar daar hebben we 2 van in Turnhout :))) Ik zal eens kijken of ze het hier hebben! En H&M speelt dus gewoon kiekeboe, lol, ja ik vond de site niet echt handig maar dan hou ik 'm gewoon in het oog! En dat leek mij ook de meeste logische plek idd, dacht al dat ik er 10 x overheen zat te kijken ofzo haha. Maar nu wil ik het witte jurkje ook voor volgend jaar (omdat het zo handig is, een wit jurkje voor een dreumesje hehe)