maandag 24 oktober 2005

Van Fransies weblog (ik zet hier de link effe niet, want ik weet niet of ze dat wil) -- ik weet ook niet of ze zelf de regels geschreven heeft, of van ergens anders heeft -- maar ze kloppen in ieder geval HELEMAAL:

Peuter Eigendomregels

Als ik het mooi vind, is het van mij.
Als ik het in mijn hand heb, is het van mij.
Als ik het van je af kan pakken, is het van mij.
Als het eruit ziet alsof het van mij is, is het ook van mij.
Als ik het gevonden heb, ook al was dat in jouw kamer, is het van mij.
Als jij zegt dat het van jou is, is het ineens van mij.
Als ik iets aan het bouwen ben, zijn alle stukken van mij.
Als ik het het eerst zag, is het van mij.
Als jij ergens mee speelt en je laat het los, is het van mij.
Als het van mij is, blijft het voor altijd van mij.

Als het stuk is, is het van jou.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk!
En herkenbaar!
Tina

Francine zei

Hahahaha! Ik heb ze niet (helemaal) zelf geschreven Susan, en van mijn blog mag je altijd koperien!