vrijdag 30 mei 2008


Suse heeft een leuke link op Craftapalooza gezien en nodigt iedereen uit om mee te spelen. Heerlijk dit, na een lange drukke week (o.a. avondvierdagse en juffenverjaardag.)

Je speelt zo:

Voor elke vraag tik je je antwoord in op Flickr bij SEARCH, en je kiest een foto van de eerste pagina, en die link kopieer je in fb's Mosaicmaker -- dit maal 12, totdat je een mooie mosaic hebt gemaakt.

Hier zijn de vragen:

1. Hoe heet jij?

Susan

2. Wat eet jij het liefst?

Pasta salad

3. Op welke middelbare school zat je?

Eastern Christian High School

4. Wat is je lievelingskleur?

30's green

5. Op welke filmster/zanger/BNN-er/politica/enz ben je een beetje verliefd?

Wendell Berry

6. Lievelingsdrank?

Ice tea

7. Wat is je droomvakantie?

Australia

8. Wat is je lievelingstoetje?

Cupcakes

9. Wat wil je later worden, als je een grote meid bent?

Costume designer for Cirque du Soleil

10. Van wie hou je de meest in de hele wereld?

Mirthe and Anna

11. Een woord om jou te omschrijven?

Shy

12. Wat is je Flickr naam?

Susanneke

Ben benieuwd naar jullie antwoorden, in zowel beelden als woorden. Laat je het weten als je ook meespeelt?

3 opmerkingen:

Fleur zei

Hij's wel heel leuk! Eigenlijk.... zo'n fotomozaïek van jezelf..... om best wel een beetje in te lijsten eigenlijk.... zou ik eigenlijk ook even moeten doen....

(als ik het heb gedaan laat ik het je weten!)

Anoniem zei

Leuk !! Ik heb er ook eentje gemaakt, zie mijn log :)

Merisi zei

These images are each a work of art, and together in a mosaic they take my breath away. I am in awe! :-)))

(I don't speak Dutch, trying to understand your explanations, I gather you worked with Flickrs - you make me almost want to join them too, a wonderful tool!)