woensdag 1 augustus 2007



Mijn moeder heeft laatst mijn eigen poppenkleertjes gevonden (ergens in een doos op zolder) en gewassen. Hier hangen ze aan de lijn te drogen, klaar voor Mirthe en Anna als we ooit op bezoek komen. (Ik heb niet zo lang geleden gekeken naar vliegretourtjes maar voor ons vieren kost het 3300 euro dus dat wordt niks :-) (Plus het feit dat we na een vlucht naar Boston nog zes uur moeten rijden om bij mij ouders te komen, aan de kust van Maine.)

Door de bomen kun je hier de oceaan zien -- nou, de baai dat naar de oceaan gaat. Hun huis zit hoog boven het water, ik hoef niet bang te zijn voor orkanen ofzo. Eerder voor beren en elanden.

Ik zou het wel leuk vinden, om dit huis van mijn ouders een keer te zien. Ze hebben het van de grond op laten bouwen, veel werk zelf gedaan. Veel van het land vrijgemaakt. Ik zou zo graag een keer met de meiden blauwebessen plukken, zomaar, in een grote koffiemok, zoals ik dat vroeger deed.

Misschien over een paar jaar, als Mirthe en Anna wat ouder zijn. Kunnen we nu alvast beginnen met sparen :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Sanne!
Oh, dat is niet leuk, dat het zoo duur is.... Jammer hoor, ik kan me voorstellen dat je heel graag met je dochters daar een keer heen wil.
Is er niet af en toe een aanbieding ofzo?
En anders maar goed sparen, zodat je dan ook lekker de hele zomervakantie kunt gaan, wellicht nog leuker als de kinderen iets groter zijn.

Groetjes Angelique

Bedzz zei

Dromen zijn er om te verwezenlijken en ik weet zeker dat als jij je mind ergens op geset hebt je er ook zal komen!!

Mooi hoor!!

(Mijn zus heeft in Amerika gewoond en ik ben er 2 keer heel lang geweest en heb daar een serieuze USA verslaving aan over gehouden, als onze kids groot zijn willen we die kant op gaan verhuizen, of wellicht wel eerder :D, een mens is nooit te oud om te dromen.)