maandag 9 april 2007

Voor Jo dan: een Paas-update :-)

We gingen dit jaar naar Hamburg voor Pasen -- vertrokken zaterdag en zondag alweer terug. Mijn schoonzus en haar gezin wonen in een prachtig oud boerderijtje (ca. 1650) en het was alweer zes jaar geleden dat we daar zijn geweest. Mooi om te zien hoe het is geworden. Helaas heb ik de verkeerde batterijoplader meegenomen (de Nikon, ipv de Olympus -- doh!) dus ik heb weinig foto's kunnen maken voordat het op was, en die zijn behoorlijk bewogen. Nou ja. Volgende keer beter :-)

Vandaag nog een lekkere paasbrunch gedaan, en straks komt mijn schoonvader nog op de koffie, dus ik ga weer naar beneden om alles klaar te zetten.

Ik ga wel door met mijn break, maar kom af en toe kijken en posten. Ik merk wel dat ik veel meer rust in mijn hoofd heb, nu ik minder achter de computer zit. Met Mirthe zijn er wat dingen aan de gang, op school en thuis, dus ik heb voor haar gewoon veel meer tijd nodig. (Het gesprekje ging goed op school, Jo!) Anna gaat lekker maar die vraagt ook de nodige aandacht, en ik wil alles in huis hier klaar hebben voor de grote vakantie -- want dan ben ik echt thuisblijfmoeder, 24-7 en 6 weken lang, en ik moet gewoon een prettige 'werkplek' hebben, zodat ik mezelf en die twee meiden niet te kort kom.

En in de grote valantie, en daarna, wil ik weer dingen gaan maken. Ik wil weer tekenen, ik wil de ideeen in mijn hoofd waar maken. Ik wil creeren. Daarvoor komt er (waarschijnlijk) nog een website (zit aan Typepad te denken) en omdat ik dat zelf wil doen (ipv Eric het allemaal laten opzetten) moet ik gewoon minder tijd hier besteden.

Maar ik kom zeker terug, in wat voor vorm dan ook :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Sanne,

Fijn dat je even iets schreef, ik was ook al erg benieuwd, maar zo te lezen loopt het allemaal en heb je het gezellig (aan de foto's te zien, prachtige paassfeer weer) maar heb je ook veel te doen.
Maar fijn doorpauzeren hier, in de zon of lekker bezig zijn in huis is fijner met dit weer.

Groetjes Angelique

PS Enne, maak het jezelf niet te moeilijk door te perfect alles klaar te willen hebben.... het wordt steeds fijner in huis en 1 of 2 weken later maken geen verschil. (probeer ik mezelf hier ook voor te houden.... en dat lukt vrij redelijk en geeft rust in het hoofd, elke dag een beetje en aan het einde van de dag een opgeruimd huis geeft rust en tijd om te genieten. Maar eerlijk gezegd; dat lukt niet altijd, ligt aan de hoeveelheid energie die ik heb)