maandag 9 april 2007




4 opmerkingen:

Susan zei

Meer paassfeer en de paasmandjes van de meiden. De eitjes hebben we geverfd met Yan Yi en Aili, twee zusjes uit Mirthes klas. De roze met een strikje heeft Anna gemaakt -- vind ik zelf de mooiste :-)

Susan zei

En de origami-konijntjes heb ik van Floor gekregen, nog voor mijn verjaardag :-) Echt superschattig en ieniemienie -- ik vind ze zo mooi, Floor!

Fleur zei

Susan, hier lees ik heeeeel veel 'tussen de regels door'. Klinkt alsof er heel hard gewerkt wordt aan het vriendengebeuren! Fijn dat het gesprek goed ging. "we" horen graag een keer hoe en wat precies.
maar super dat je even wat laat horen en prachtige foto's meid!
Thinking of you!

jojoco zei

Susan, wat lief dat je helemaal speciaal voor mij ;) een update plaatst! En ik ben erg blij, heerlijke foto's om te bekijken. Weer zo'n mooi paasmandje, zo'n mooie tafel.
Net als Fleur lees ik een hoop tussen de regels door. Ben ik erg blij om! Je doet het goed!

Ook heel erg goed van je om je creatieve dingen weer op te pakken!