woensdag 7 april 2010

Mirthe gaat korfballen

Eindelijk is het zover... Mirthe mag op korfbal. De training is nu buiten en de tijd sluit mooi aan bij haar ritmische gymnastiek trainingstijd. Ze sport nu wel van 16.15 tot 18.30, maar vindt het heel erg leuk. Mirthe had nog geen 'team sport' en dat was wel te merken, en omdat er geen hockey hier in het dorp is (Eric zat op hockey vroeger) en de meisjesvoetballers worden gepest (ja, sneu he? en dat was ook mijn eerste keuze voor een sport, want daar zat ik op) werd het korfbal. Hier showt ze nog even haar trainingspak. Ik kreeg toch een brok in mijn keel toen ik die voetbalschoentjes zag :-)


2 opmerkingen:

Angelique zei

Hoera!

ik zit ook op korfbal! Dus als je vragen hebt :-)
Leuk hoor, veel sportplezier voor Mirthe.
Echt een leuke sport hoor, je leert goed met de bal omgaan en je moet ook goed samenspelen en verschillende dingen (aanval, verdedigen, overspelen) zijn van belang, heb je altijd iets aan. Ben zelf ook jaren leidster geweest, echt leuk om te zien hoe snel kinderen vanalles leren en oppikken.
Voor jullie veel kijkplezier langs de lijn!
Lisan wil ook graag op korfbal, helaas zijn hier andere sporten populairder, ik verwacht dat de 2 teams die er nog zijn ook binnenkort ophouden te bestaan.... wij moeten dus ook op zoek naar een andere meisjessport...

Fijn weekend, Angelique

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

He Mirthe,

Stoer hoor je schoenen, en zorg dat je gaat scoren, maar dat lukt vast wel. Leuk dat je vlakbij woont. Zeggen als je een wedstrijd hebt dan kom ik juichen.

groetjes Pauline