zondag 6 december 2009

Pakjesavond 2009

Bij ons brengen de Pieten de cadeautjes 's nachts en ontdekken de kinderen de grote zakken zodra ze wakker worden. Ze mogen eraan ruiken en voelen en van alles, behalve openmaken natuurlijk. Dat uitpakken is voor 's avonds! Dit jaar hebben we ze wel twee cadeautjes laten uitpakken, meteen, want we moesten op bezoek wachten uit Duitsland en dat was al spannend genoeg -- beter dan om iets nieuws te hebben om mee te spelen op zo'n lange dag.



Ze werden vreselijk verwend maar waren zoooooooo blij met alles. En ik? Ik heb de eerste van Stieg Larssons Millenium trilogie gekregen en ik ga morgen lekker he-le-maal niks doen, gewoon op de bank zitten en lezen lezen lezen. Ik ben blij dat het er weer op zit voor een jaar!

Kom maar op met die Kerst!

1 opmerking:

Angelique zei

Sanne, dat wordt lezen, lezen, lezen.... (ik had hem net tijdens de zomervakantie!) Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je deel 2 van mij kunnen lenen :-)

Veel leesplezier!
Groetjes Angelique

de drie delen zijn samen eigenlijk gewoon 1 boek, sluiten meteen op elkaar aan.... doorlezen dus! (en al reserveren bij de bieb?!)