woensdag 25 februari 2009

Vanavond...

heeft Anna dit paardje uitgeknipt. Ze had een van mijn oefenpaardjes gevonden (Mirjam, het prentje is in drie stukken geknipt -- paard, boom, gras -- niet uit een stuk papier, want dat zou echt knap zijn :-) en dacht, dat kan ik ook. Eerst het paard getekend, daarna netjes uitgeknipt. En in haar scrapboek met heeeeel veel plakband geplakt. (Want ze is sinds kort ook aan het 'scrappen' verslaafd!) Ik vind het paardje van Anna zo mooi, niet alleen omdat ik haar mama ben (okee, dat is het voor 95%) maar omdat ze zo leuk te werk ging, en zo blij met het resultaat was.

3 opmerkingen:

jojoco zei

Nou, ik ben niet Anna's mama, maar ik vind het ook prachtig! Echt knap getekend en dan ook nog uitgeknipt, hartstikke moeilijk, die dunnen benen en staart!

Leuk zo'n nieuwe hobby. Vast heel rustgevend, dat gepriegel met een schaar!

Angelique zei

Goed zo Anna!

Mirjam zei

Nou, deze vind ik ook knap! *talent van d'r moeder* :oD

Je kan gewoon aan de manier van plakken zien dat ze er trots op is!