zondag 14 december 2008

Vermist

Noortje is zoek, al sinds vrijdagochtend. Het is zo koud buiten, en ze is maar een maand of 7, 8. We blijven hopen maar kunnen alle hulp gebruiken, dus duimen jullie hard mee?


Mijn schoonvader ligt ook sinds 5 december in het ziekenhuis. Ze weten niet precies wat ie heeft, iig heel veel last van jeuk en geelzucht. Ws iets met zijn lever of galbaas. Hij twee ingrepen achter de rug, om de gal door te laten, en dat lijkt een beetje te werken. Morgen heeft hij een CT-scan, dan weten we meer over waarom de gal niet zo goed wil lopen. We gaan regelmatig op bezoek -- ipv hij naar ons op de zondagmiddag, zitten we nu bij hem. De kinderen spelen in en om het bed en wij proberen zo goed mogelijk over koetjes en kalfjes te praten.

Al met al moeilijke dagen achter de rug, en misschien nog te komen. Daarom is het hier een beetje stil.

Ach lieve Noor, kom nou thuis! We missen je zo!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh Susan, is ze er al weer? Gatverdarrie, die is niet leuk!
En wat akelig van je schoonvader. Hoop niet dat het al te ernstig is! Sterkte en liefs
femke

jojoco zei

Ach arme Susan, wat een narigheid. Arme Noor! En je schoonvader... Ik hoop dat hij snel een beetje opknapt! Sterkte voor jullie.

Angelique zei

Lieve Susan, hopelijk komt Noor snel weer thuis!
En hopelijk knapt je schoonvader snel op, zodat jullie een kerst zonder zorgen hebben.

Liefs en een knuffel, Angelique

Fleur zei

En ook een knuffel van mij!

Anoniem zei

Sanne, ik hoop steeds dat er al bericht is dat Noortje er weer is. Ik durf haast niet te kijken... Is er al nieuws?