zondag 28 september 2008

Nazomeren



Wegens het crashen van systemen, het op-zijn van laptopbatterijen en het lange wachten op bestelde nieuwe batterijen, een griep/verkoudheid in zijn vierde week (morgen ga ik naar de huisarts, echt, want dit is belachelijk, ik geloof niet meer in morgen-is-het-vast-over) en een stuk oplaadsnoerdingetje dat -- ahum-- niet aangesloten bleek te zijn, heeft het even geduurd voordat ik weer nieuwe foto's kon plaatsen. Mirthe heeft haar A-diploma, mijn ouders kwamen onverwachts voor twee weken op bezoek (voor de bruiloft van mijn neef in Sneek), mijn schoonvader vierde zijn 75e verjaardag in style en Anna kan fietsen zonder zijwieltjes. Van die laatste twee gebeurtenissen moet ik nog de foto's vinden, ergens in onze computer die een beetje op wiebelige pootjes staat (maar hij doet het weer, dus we zijn allang blij.)

Dit weekend was de bruiloft van mijn neef Kerst, en daar hebben we mooie foto's van bij het stadhuis in Sneek. Toen ik precies zo oud was als Mirthe nu is, gingen Kersts ouders trouwen -- mijn Tante Roos en Oom Klaas. Thuis hebben we ook een foto van mij met mijn moeder en broertjes, op dezelfde plek, een dikke dertig jaar geleden. Zo raar en mooi om dat te zien en mee te maken, deze keer van de andere kant van de fototoestel!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Susan, wat leuk zo'n lange post (maar wel balen van alle tegenslag en heel veel beterschap!!). Leuk al die foto's erbij. Is Mirhte dat paard aan het verven? Superknap in dat geval.

Groetjes Angelique

Mirjam zei

Mooie muziek! (Ik houd erg van de 'oude' U2!!)
En wat een drukke gezelligheid (behalve natuurlijk je 'niet-lekker-zijn)!

Mirjam :o)

Anoniem zei

Hoi Sanne, wat een prachtige foto heb je bovenaan je blog!
fijne zondag
femke