zondag 6 april 2008

Dag 2


Beppe had de nodige dingen meegenomen uit de VS om haar wereldberoemde Light Brownies te maken (niks "light" hoor, gaat om de kleur van de brownies) Die bakplaat is meer dan 30 jaar oud, how krijgt ze voor elkaar dat het zo glimt? (M.a.w. waarom glimmen mijn pannen nooit zo?)

Mijn erfenis van mijn Beppe Heida-Nijboer: alle breiboeken, breinaalden, losse patronen, en wat garen... En de koker waarin ze alle naalden bewaarde, heel mooi. Ik heb goede hoop dat het patroon voor deze trui ertussen zit.


En een van haar twee merklappen. Ik heb deze als kind vaak bestudeerd -- alle letters zijn er, maar waarom in zo'n rare volgorde? Ik heb nooit durven vragen. En nu kan het niet meer.



Rond 18.00 waren de zieken voldoende hersteld om een paar waterijsjes te eten. Waterijsjes en ranja, daar word je beter van (toch?)

1 opmerking:

Anoniem zei

I don't know Dutch, but I love these photos!